Σπιτική πλαστελίνη!!!

Αυτή τη φορά η συνταγή που θα μοιραστώ μαζί σας δεν είναι φαγώσιμη... είναι όμως ότι πρέπει για να απασχολήσουμε δημιουργικά τα παιδάκια μας και πιστέψτε με θα το χαρούν πολύ περισσότερο από το να τους αγοράζατε έτοιμες πλαστελίνες από το εμπόριο. Κατά καιρούς έχω δοκιμάσει διάφορες ζύμες τύπου πλαστελίνης γιατί στο γιό μου αρέσει πάρα πολύ να παίζει μαζί τους και απολαμβάνει πολύ και το να με βοηθάει να τις φτιάξουμε ενώ με τις έτοιμες πλαστελίνες ασχολείται ελάχιστα... οπότε καταλαβαίνετε ότι έχω κάνει διατριβή στο συγκεκριμένο θέμα. Η συγκεκριμένη συνταγή κατά τη γνώμη μου είναι ότι ωραιότερο έχω φτιάξει και γι'αυτό μπήκα και στην διαδικασία να την μοιραστώ μαζί σας, παρόλο που το blog μου ασχολείται με μαγειρική. Η υφή τους είναι τόσο μαλακή και βελούδινη που θα πάθετε πλάκα... κατ'εμέ είναι καλύτερες και από αυτές της πασίγνωστης εταιρείας που λατρεύουν τα παιδιά. Επίσης... αν αυτά που φτιάξετε τα αφήσετε λίγες ημέρες να στεγνώσουν παίρνουν την υφή του πηλού και μπορείτε να κάνετε άπειρες δημιουργίες με αυτό. Το μόνο αρνητικό τους είναι ότι αν δεν τις τυλίγετε με μεμβράνη τροφίμων, ξεραίνονται σχετικά γρήγορα (δηλαδή στα 45' αρχίζουν και δημιουργούν μία κρούστα που όμως άμα νοτίσετε λίγο τα χέρια σας και την ζυμώσετε πάλι επανέρχεται αμέσως). Πάμε να δούμε την συνταγή 😉🤡👏👧🧒




Υλικά:

1 κούπα μαγειρική σόδα
1/2 κούπα κορν φλάουρ ή νισεστέ
3/4 της κούπας νερό
Χρώματα ζαχαροπλαστικής
1 βανίλια (προαιρετικά αν θέλουμε να έχουν και όμορφο άρωμα 😉 )




Εκτέλεση:

Σε μία κατσαρόλα μεσαίου μεγέθους βάζουμε όλα τα υλικά (εκτός από τα χρώματα ζαχαροπλαστικής) και την τοποθετούμε σε μέτρια θερμοκρασία στο μάτι της κουζίνας μας. Ανακατεύουμε συνεχώς μέχρι να δέσει και να γίνει σαν μία μάζα. Αφαιρούμε από το μάτι και σκεπάζουμε με μία βρεγμένη πετσέτα μέχρι να κρυώσει ώστε να μπορούμε να την πιάσουμε (εμένα μου πήρε ένα τέταρτο περίπου αλλά εξαρτάται και από την θερμοκρασία του χώρου). Την χωρίζουμε σε μπαλάκια ανάλογα με τα χρώματα που θέλουμε να φτιάξουμε και σε κάθε ένα από αυτά προσθέτουμε τόσο χρώμα ζαχαροπλαστικής όσο να αποκτήσουμε το επιθυμητό χρώμα. Αυτό ήταν... έτοιμες για χρήση και άπειρη διασκέδαση!!! Προσοχή, μόνο μην ξεχνάτε να τις τυλίγετε καλά κάθε φορά που θα τελειώνετε ώστε να τις έχετε για πάρα πολύ καιρό 😉

 
 Η δόση αυτή βγάζει περίπου 6 πλαστελίνες στο μέγεθος ενός μικρού πορτοκαλιού περίπου 
*Διατηρούνται στο ψυγείο.



Σχόλια